Anketa
Kome bolje u Hrvatskoj pristaje slogan "Jedan smo rod", GENS UNA SUMUS

Blog - ožujak 2008
subota, ožujak 29, 2008
Turnir je otvorio organizator uz pozdravnu riječ ravnateljice škole domaćina.

Na zadovoljstvo domaćina, igračica i igrača te pratitelja stiglo je dosta iz raznih dijelova naše lijepe Hrvatske.

Prvi dan turnir je popratila i lokalna Varaždinska televizija.

Ovaj turnir daje priliku mladim kadetskim nadama da provjere svoje znanje i formu prije daljnjih natjecanja, a publici da uživa u ugodnom okruženju i zanimljivim partijama šaha.
bistravoda @ 20:53 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare
petak, ožujak 28, 2008

Posjetio sam 26.3.08. u srijedu FIDE rejting turnir u Zagrebu, da si dopunim sliku o tom turniru koji je okupio na startnoj listi 69 igrača, od čega 58 sa FIDE rejtingom.
Atmosfera i okruženje u turnirskoj dvorani za mene su bili zanimljivi jer sam inficiran šahom, ali za gledatelje nešahiste, potencijalne sponzore ovaj turnir je staromodan. S obzirom da sam i ljubitelj tradicije i starina veselilo me da sam uspio kupiti knjigu Suvremena teorija otvorenja, Vladimir Vuković, izdanje iz 1947 godine. Veselila me i dobra igra petero mojih kolega iz ŠD Varaždin, a kako su odigrali jučer u petom kolu molim da napišu u komentarima, ako žele i stignu.

Broj igrača ovog turnira u svakom slučaju govori da i takvih turnira treba, jer su oni prilika za igranje ozbiljnih partija uz mali financijski trošak igračima kojima je Zagreb blizu.

bistravoda @ 08:58 |Komentiraj | Komentari: 22 | Prikaži komentare
srijeda, ožujak 26, 2008

Vrijedni organizatori kadetskog i juniorskog šahovskog turnira u Varaždinskim Toplicama i ove proljetne praznike daju priliku  mladim šahistima da pokažu što su novoga naučili u zadnje vrijeme. Takvi turniri prilika su da se roditelji, djeca i njihovi šahovski voditelji u opuštajućem okruženju ovog turnira (bez natjecateljskog imperativa), bolje upoznaju i da zajedno dogovaramo daljnju popularizaciju šaha u Hrvatskoj. Igračima mlađim od 16 godina također se omogućava da nastupe na juniorskom turniru, ako smatraju da će im te partije biti bolji trening. Roditeljima, pratiocima i gledateljima, predlažem  šetnju po Varaždinskim Toplicama, slikama u prilogu, i da osobno doživite čari geotermalne vode.

bistravoda @ 09:31 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
utorak, ožujak 25, 2008

Uspon na Čevo počeli smo prelaskom nabujale rijeke Bednje mostom u stilu «jedan po jedan» da minimaliziramo «ljudske gubitke» već na početku uspona.

Na vrhu su nas ljubazni vlasnici obližnje drvene kuće za odmor pozvali na okrjepu i rekli nam da su upravo oni obukli  križ u novo nehrđajuće ruho.

Nakon spuštanja istim putem i uspješnim ponovnim prelaskom mosta nastavili smo do izvora Belski dol, natočili bistru vodu i produžili do Lujčekove hiže na Ham Pokojcu koja je bila sva u bijelo-zelenim tonovima.

Odlične kobasice u Lučekovoj hiži dale su nam snagu da obiđemo i Planinarsku kuću VAGON i novi planinarski dom u njenoj blizini.

Ovaj obilazak planinarskih destinacija trajao je ukupno s vožnjama i okrjepama 7 sati,
 a pojedinačni obilazak bilo koje od njih idealan je za poludnevni izlet iz Varaždina.

bistravoda @ 08:37 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
subota, ožujak 22, 2008

Suradnik Željko poslao mi je lijepu fotografiju iz koje se vidi kako je izgledao prijateljski trening meč mladih Varaždina i Varaždinskih Toplica održan 20. 3 . u ŠD Varaždin.

Danas 22. 3. održani su A i B brzopotezni klubski turniri koji su okupili 16 igrača od «7 do 77» godina. Puno je bilo simbolike u imenu pobjednika A turnira 15-godišnjeg Ivana, i u 77 stvarnih godina pobjednika B turnira Zvonimira.
Treći događaj koji traje, FIDE rejting turnir u Zagrebu okupio je 69 igrača, odigrana su tri kola, a zahvaljujući suradniku ovog bloga objavljujem startnu listu prvih 10 igrača koja mi govori da će sigurno biti kvalitetnih partija koje se isplati doći pogledati.

bistravoda @ 20:48 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare

Iako su današnji snijeg i kiša u Varaždinu dijelu ljudi stvarali neugodu, danas na svjetski dan voda podsjetiti ću da bez vode nema života. Kako je izgledao dravski rukavac kod bazena na Dravi prije dvadesetak dana pogledajte na slici u prilogu i donesite svoj sud.

P.S. 25.3.2008

bistravoda @ 13:15 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
četvrtak, ožujak 20, 2008

Sa zadovoljstvom mogu javiti da je oživio klubski šahovski život u Varaždinu.
Prošli je petak 14.3. održan brzopotezni turnir 10 igrača  (slika u prilogu).

Danas 20.3. 2008. održat će se prijateljski trening meć mladih igrača Varadinskih Toplica i Varaždina na cca. 8 ploča u prostorijam ŠD Varaždina. U subotu 22.3. 2008. s početkom u  15 sati neformalno će se okupiti zainteresirani dio članova ŠDV NA druženju i brzopoteznom turniru. Mjesta će biti za sve, osposobljena je i pomoćna prostorija za igru. (zahvaljujem suradnicima na volonterskoj pomoći). 5 igrača ŠD Varaždina nastupa na FIDE rejting turniru u Zagrebu… USKORO VIŠE

bistravoda @ 16:25 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, ožujak 16, 2008

Današnji jaki vjetar potaknuo me da se osvrnem na događaj gdje je grupa planinara s uvodne slike bloga našla zaklon od jakog vjetra u planinarskom skloništu Jakob Mihelčić na Bjelolasici. Prije puta vođa nas je kao i uvijek upozorio da se dobro opremimo, jer nikad se ne zna što nas izletnike može čekati u planini zimi. (slika, 26.12. 2006.g.)

Prije desetak dana, točnije 5.3.2008. odvažni planinar Sinek  zabilježio je vremenske prilike na Ivanščici svojim foto aparatom.  Slikano u 12,33 sati

Nešto kasnije u 14,11 sati vrijeme se malo smirilo, ali još uvijek traži oprez.

Kao svoj šahovsko-planinarski zaključak ponavljam da kao što ne treba podcjenjivati
ni jednog šahovskog protivnika, tako ne treba podcjenjivati ni jednu planinu i prilaziti šahovskoj partiji i vrhu planine u stilu «lako ćemo».

bistravoda @ 16:41 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare
četvrtak, ožujak 13, 2008

Kada je prije par godina počela nadogradnja škola u Varaždinskoj županiji s ciljem da se prijeđe na jednosmjensku nastavu i cjelodnevni boravak učenika u školi. uočio sam da se stvaraju preduvjeti  za kvalitetne promjene u procesu obrazovanja, posebno osnovnoškolaca.

Danas čitam da se nastava u jednoj smjeni odvija u 52 od ukupno 74 škole.

Predlažem da grad Varaždin i Varaždinska županija od iduće godine zaposle svaka po jednu osobu šahista s barem višom školskom spremom i titulom barem majstorskog kandidata, koji bi vodili šahovske izborne grupe na većem broju škola u vremenu od 12-17 sati + organizacija takmičenja, predavanja i simultanki do pune satnice.

Iako na prvi pogled predloženi uvjeti za to radno mjesto nisu visoki, vjerujem da za taj posao uz prosječno očekivanu plaću 4.000,00 kn neto ne bi bilo lako naći više od 2 do 3 kvalitetna kandidata. Kakva je situacija u većini drugih gradova po pitanju jednosmjenske

nastave i broja kvalitetnih ljudi spremnih tako nešto sprovoditi, mogu samo nagađati, ali sam siguran da je izuzetno šarolika i s brojnim specifičnostima svake sredine lijepe naše Hrvatske. Ovakvi i slični modeli moraju se početi sprovoditi jer je odnos između tog koliko bi djeca dobila znanja, a koliko bi to koštalo društvo, nemjerljiv u korist dobrobiti mladih.

U prilogu dajem sliku s mojeg izvođenja škole šaha u osnovnoj školi u Lepoglavi prošle godine za vrijeme proljetnih praznika, a to je u isto vrijeme izvodilo još pet volontera  šahovskog društva Varaždin na školama u Ivancu, Ludbregu, Tužnom, Novom Marofu i u Varaždinskim Toplicama.

majstorski  kandidat Miljenko Kelemen, dipl. oec.

bistravoda @ 20:39 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
utorak, ožujak 11, 2008

Nakon što su aktivni članovi ŠD Varaždin u suradnji s roditeljima djece koja su članovi društva uredili glavnu prostoriju, krećemo u proljetnu obnovu interijera i vanjskog prostora pomoćne prostorije. Kako je izgledao prostor pred pomoćnom prostorijom prije početka uređenja pogledajte na slici u prilogu.

Veseli me da se nakon dugo vremena povećao interes za šah u Varaždinu, iako je to tek jedna «gruda snijega» koju treba gurati da se pretvori u «pozitivnu lavinu».

bistravoda @ 13:58 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare
nedjelja, ožujak 9, 2008

Poštovani čitatelji i komentatori bloga, hvala Vam!
S prosjekom od 30 čitatelja dnevno i 3 komentara vrlo sam zadovoljan, jer ste se trudili svojim komentarima isto tako kao i suradnici i ja postovima, da bistrimo vodu.
Vrijeme je da krenemo u novu, konkretniju fazu, tj. da svatko počisti pred svojom kućom (stanom) sam ili uz pomoć suradnika ono na što može utjecati.
Neformalna udruga stanara pokrenula je akciju da otežamo okupljanje osoba koje ispijaju
različita pića i bacaju smeće pred naš ulaz u zgradu. Danas prije čišćenja okoliš je izgledao ovako (slika u prilogu),

a kako će ova i druge akcije ići dalje, čitajte u nekom od slijedećih postova.
Puno pozdrava svima, bistravoda

bistravoda @ 18:43 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
subota, ožujak 8, 2008

Godišnja skupština HPD «MIV» okupila je cca. stotinjak članova i gostiju koji su imali priliku čuti o mnogobrojnim prošlogodišnjim aktivnostima i dobiti plan ovogodišnjih izleta, koji su i glavna aktivnost društva. (slika u prilogu)

Još jedan varaždinski planinarski izlog poziva na sutrašnju godišnju skupštinu.

U gradu se pojavila i nova planinarska oznaka. (slika u prilogu)

bistravoda @ 21:30 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, ožujak 6, 2008
Varaždinski planinarski izlog poziva članove HPD «MIV» Varaždin na godišnju skupštinu u subotu 08. 03. 2008., a ja ću se s par slika osvrnuti na mnogobrojne prošlogodišnje planinarske izlete.

Vršić-Mala Mojstrovka 2332 m, VII/2007, fotka Mladen K.

Dolina Lepena-Krnska jezera 1394 m- Krn 2244 m,VIII/2007, fotka Miro P.

bistravoda @ 14:43 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
subota, ožujak 1, 2008

Suradnik Zoran poslao mi je ovih dana nekoliko slika s open turnira održanog u Slovenskim Konjicama  u razdoblju od 7 - 17.2. 2008. pod nazivom Kostroj OPEN 2008.

Suradnik FM laden postao mi je prilog Rijeka – primjer dobre organizacije open turnira “Mediteran 2013” iz kojeg citiram: “Prije … dana ugodno me iznenadilo i pismo u lijepoj koverti ŠK Rijeke koje dokazuje koliko im je stalo od šaha i njihovih gostiju (nije im bio problem trošiti na poštanske marke itd.). “